CURS ONLINE D’INICIACIÓ I MINIBASKET

La Fundación Aíto i Improve Basketball presenten el Curs Online d’Iniciació i Minibasket, una eina per planificar, programar i desenvolupar els entrenaments i dinàmiques del dia a dia durant toda l’etapa de minibasket.

Dirigit a monitors/es i entradors/es d’equips de cistella petita.

DIRECTOR: LLuís Arbalejo
COORDINADORA TÈCNICA: Mireia Capdevila

CARACTERÍSTIQUES DEL CURS

– 25 capítuls en format digital amb vídeos, gráfics, explicacions i tests d’autoevaluació.

– El contingut dels capítols gira en torn al treball técnico/tàctic en pista, per un costat, i a la formació física, mèdica, psicològica y d’hàbits saludables per un altre.

– Els capítuls estan repartits en 3 blocs principals: Iniciación, Pre-mini i Mini.

– Tests de control de l’aprenentatge en cada bloc.

– Forums de debat actiu.

– Horaris  a mesura de cada alumne.

– El contingut del curs está gestionat a través de la Plataforma Improve de Formació Online, amb fàcil accés als continguts i soport tècnic personalitzat.

PROFESORAT

LLuís Arbalejo – director del curs
Director Esportiu Baloncesto Torrelodones, Director de cantera CAI Zaragoza (2012-18), llicenciat en Cièncias de l’Activitat Física i l’Esport

Mireia Capdevila – coordinadora tècnica
Entrenadora Mini A Femení Sant Adrià (campiones de Catalunya 2018), Ingenieria Química i postgrau en Farmacologia, Nutrició i Suplementació a l’Esport

David Càrdenas – profesor titular de l’assignatura de Basquet de la Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport a l’Universitat de Granada
Víctor Ciavattini – preparador físic del Femení Sant Adrià i de la FEB
Bernat de Pablo – metge esportiu, actualment vinculat al CB Hospitalet, també és el responsable de la Selecció Espanyola absoluta d’hoquei patins
Pere Alastrué
– Psicòleg especialitat en edats infanto/juvenils i en psicologia de l’Esport

TEMARI I CALENDARI

PREUS

La Fundación Aíto i Improve Basketball presenten una important oferta per a clubs i entitats esportives: accés al curs per 5 entrenadors per només 250€, una molt bona oportunitat per potenciar la formació dels monitors i tècnics de bàsquet.

Si necesites ampliar informació o resoldre qualsevol dubte, pots contactar amb nosaltres

a través del telèfon d’atenció personalitzada +34 601 201 600 o mitjançant un email a l’adreça info@fundacionaito.org