La Fundació Aito Garcia Reneses  neix per fer arribar el bàsquet a totes les persones que tenen un risc d’exclusió social. Una de les primeres activitats de l’entitat serà el campus d’estiu conjuntament amb el club de bàsquet de referència femení, l’Snatt’s Femení Sant Adrià.

Aquest campus vol ajuntar el màxim nivell de bàsquet i la diversió i com no podria ser d’una altra manera, el col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual també té cabuda en aquest projecte.

La Fundació Fedamar, serà l’encarregada de la part més inclusiva del campus, una  innovació que vol que les persones amb discapacitat intel·lectual tinguin la màxima facilitat per practicar bàsquet, i que millor manera que fer-ho de la mà del Snatt’s Femení Sant Adrià i la Fundació Aito Garcia Reneses, en el primer campus de bàsquet inclusiu de la ciutat.

Un campus ple de bon nivell de bàsquet, altres activitats de lleure i molts somriures, on es treballaran tots els valors que transmet el bàsquet com són la cooperació, l’esforç, la superació, el treball en equip, la motivació, etc.

Es celebrarà a Sant Adrià de Besòs, a les instal·lacions Ricart, del 3 al 14 de juliol amb la opció de quedar-se al menjador.