CAMPUS FSA HIGH BÀSQUET Fedamar

En col·laboració amb la Fundació Fedamar, la Fundación AGR i Femení Sant Adrià organitzen el Campus Inclusiu FSA HIGH BASQUET, amb la direcció tècnica d’Àlex Garcia i David Garcia.

El Campus FSA HIGH BASQUET Fedamar ofereix 2 setmanes d’entrenaments de bàsquet, amb grups de treball segons edats i nivells, treball de valors com la cooperació, l’esforç, la superació i el treball en equip, disponibilitat de la màquina de tir, i activitats lúdiques diàries de complement.

L’horari del Campus és de 09h a 17h, amb possibilitat d’acollida gratuita a les 08h del matí, i la instal·lació on es realitzarà és el Complex Esportiu Ricart – Polidor, al carrer Ricart s/n de Sant Adrià del Besós.

Pels que no es quedin a dinar els horaris seran els següents: matí 09 a 13h, tarda 15 a 17h.

PREUS CAMPUS FSA HIGH BASQUET

1 setmana   – amb dinar 145 € – sense dinar 115 €
2 setmanes – amb dinar 265 € – sense dinar 205 €

Descompte germans: a partir del segon germà cada inscripció tindrà un descompte del 10% (exemple: 3 germans – 1 inscripció sencera + 2 inscripcions amb el 10%)

Podeu fer qualsevol consulta d’informació del campus al correu info@fundacionaito.org o al telèfon 601 201 600.