Posa't al dia, forma't en l'esport

Dirigit a totes les persones que formen part del teixit associatiu. Les formacions estan adaptades a qualsevol esport col.lectiu o individual.

Benvinguts al programa creat per l’Ajuntament de Mollet i dirigit a totes les persones que formen part del teixit associatiu, amb un seguit de formacions que estan adaptades a qualsevol esport col·lectiu o individual i a qualsevol realitat associativa i de voluntariat.

En què consistirà el programa “Posa’t al dia, forma’t en esport”

Online

En un seguit de ponències online que és portaran a terme en dies i hores pactades. Totes les ponències les portaran a terme persones amb una reputació important en els seus respectius àmbits. Torn obert de paraula limitat al acabar cada xerrada per confirmar la total comprensió de la temàtica global. La gran majoria de les ponències estan expressament dissenyades per entendre la gestió de tots aquests col·lectius en l’etapa de pandèmia que ens ha tocat viure i sobretot plantejar-se l’escenari de futur immediat que s’haurà. Més avall, trobareu el llistat de ponències i ponents.

Offline

També podràs veure totes les ponències, que quedaran enregistrades a la nostra plataforma, durant 1 any i sense cap tipus de limitació.

Enllaç i visualitzacions

Les diverses ponències que us proposem seran totalment gratuïtes per a totes les persones que realitzin la inscripció en el següent enllaç:

INSCRIPCIÓ

Per veure-les online rebràs una notificació al teu correu electrònic que et recordarà el dia i l’hora de la ponència.

Diploma

Una vegada acabat el curs rebràs un diploma acreditatiu de la teva participació en aquest programa “Posa’t al dia, forma’t en esport” organitzat per l’Ajuntament de Mollet en col·laboració amb la Fundació Aíto García Reneses.

Mira’t el vídeo de presentació

En el següent vídeo podreu veure la presentació portada a terme el dia 26 de març a Barcelona, amb la participació de l’Alcalde de Mollet, Josep Monrás i el President de la Fundació, Aíto García Reneses.

VÍDEO PRESENTACIÓ

Calendari de ponències

1.- Ponències online el dia i l’hora pactada.
2.- Durant 1 any trobaràs totes les ponències a la nostra pàgina per veure-les tantes vegades com vulguis, sense cap limitació.
3.- Torn obert de paraula limitat al acabar cada xerrada per confirmar la total comprensió de la temàtica global.
4.- Diploma acreditatiu  de participació en acabar el temari.
5.- Enllaç per realitzar la inscripció.
6.- Conferència inaugural  de presentació la setmana del 22 al 26 de març.

19:00 H

Pep Marí

Gestió de les emocions dintre d’un club en temps de pandèmia. A càrrec de Pep Marí ( Psicòleg esportiu )

Javier Casero